6 Eylül 2007 Perşembe

Hıçkırmalısın!

Ayrilik kalbine inmis olmali
Gece uykulardan siçramalisin
Gözlerin herkese beni sormali
Bu defa kendini suçlamalisin


Hani baskasiyla avunacaktin
Beni üç bes günde unutacaktin
Sen benim yanimda yazdin sicaktin
Kistasin hasrete sarilmalisin


Kaçma acisinlar bu son haline
Cesaretin yok dönüp gelmeye
Bundan sonra çekilip bir köseye
Sessiz aglamak yok hiçkirmalisin


Hani baskasiyla avunacaktin
Beni üç bes günde unutacaktin
Sen benim yanimda yazdin sicaktin
Kistasin hasrete sarilmalisin

YONCA LODİ

1 yorum:

aimge dedi ki...

Her kelime yalan
Her yürek vefasız
can üzgün perişan
can suskun kararsız
ve gittiğin zaman
sanma ki ağlayıp
sızlarlar ardından
ben bu dünyadan
dosttan düşmandan
aldım payımı
gidiyorum
günahlarımla, sevaplarımla
aldım başımı
gidiyorum
gitgide yüreğime
ince bir sızı girse
gizli bir ateş yaksa da
gidiyorum
ben bu hayattan
aşktan sevdadan
aldım payımı
gidiyorum
günahlarımla, sevaplarımla
aldım başımı
gidiyorum
her duygu yıpranmış
her bakış anlamsız
can bıkmış usanmış
can çökmüş zamansız
çek git diyor şeytan
git sessiz sedasız
ve gittiğin zaman
sanma ki bir kal diyen
çıkar ardından
YONCA LODİ-