1 Mart 2009 Pazar

Ben kimim???

Az miyim çok muyum? var mıyım yok muyum? ben neyim? masal miyim gerçek miyim?
Kaç miyim göç müyüm? hiç miyim suç muyum? ben kimim? ibret miyim cinnet miyim?
Hiçlikler içinde kanayan yürek, yokluklar içinde savasan beden,
Bosluklar içinde karisan zihin, güçlükler içinde degil miyim?

Geçimsizim bugünlerde, kimsesizim bu yerlerde, değersizim bu ellerde
Çaresizim dogdugum yerde..
Gölgesizim her gün her yerde...

Ses miyim sus muyum? sis miyim pus muyum? ben neyim? deha miyim heba miyim?
Ak miyim pak miyim? al miyim sat miyim? ben kimim? yarar miyim ziyan miyim?

Geçimsizim bugünlerde, kimsesizim bu yerlerde, değersizim bu ellerde
Çaresizim dogdugum yerde..
Gölgesizim her gün her yerde...
Candan..Erçetin..

2 yorum:

aydan dedi ki...

Sen kim misin? Hiç bir zaman pes etmeyen, her zorluğun üstesinden gelebilen, yüreği kocaman dostumsun...

kibele dedi ki...

canıııımmmm...Aydan'ımmm!